Noord-Nederlands Bloemschikevenement 9 maart 2024

Het evenement zal worden gehouden op 9 maart 2024 in het Multifunctioneel Centrum De Wier in Ureterp. De opzet is als volgt. Er zijn 2 groepen: recreanten en gevorderden. Deelnemers beslissen zelf in welke groep ze mee willen doen. Er is één opdracht per groep. De opdracht wordt op de dag zelf bekend gemaakt. Aan de deelnemers worden alle materialen samen met de opdracht uitgereikt aan het begin van het evenement. De Noord-Nederlandse kampioen bloemschikken wordt gekozen uit de deelnemers van de gevorderdengroep door een professionele jury.
‘s Middags is er een bloemschikdemonstratie met verloting van de gemaakte arrangementen. Na afloop hiervan kunnen de werkstukken van de deelnemers worden bewonderd. Bezoekers zijn welkom voor het middagprogramma.
De kosten voor deelname zijn €45,- voor leden van Groei&Bloei, en €55,- voor niet-leden.
Bezoekers betalen €7,- voor leden van Groei&Bloei, en €10,- voor niet-leden.
Opgeven kan tot uiterlijk 7 februari 2024. Vul het bijgevoegde aanmeldingsformulier in en stuur het op! Het wedstrijdreglement wordt half februari aan alle deelnemers toegestuurd.
Wil je alleen naar de bloemschikdemonstratie ’s middags? Ook dan is het nodig om je op te geven. maximaal 150 personen in de zaal, en vol is vol.
Noord Nederlands Bloemschikevenement.
Contact: NNBE.Groei(at)gmail.com

Nieuwsbrief 12 november 2023 met inschrijfformulier is <HIER> te downloaden als pdf-bestand.
Nieuwsbrief 12 november 2023 met inschrijfformulier is <HIER> te downloaden als Word-document.
Nieuwsbrief 21 november 2023 over de bloemschikdemonstratie is <HIER> te downloaden als pdf-document.
Info over aanmelden bloemschikdemonstratie Melissa Smedes is <HIER> te downloaden