Een actieve vereniging!

Onze vereniging Stadskanaal telt ongeveer 200 leden en brengt elk jaar een programma uit met een grote diversiteit aan activiteiten op het gebied van tuinen en tuinieren. Activiteiten waarbij uw kennis over tuinieren vergroot wordt en u gezellige en enthousiaste tuiniers ontmoet. Onder de knop <AGENDA> staan alle activiteiten vermeld.

Onze Nieuwsbrief verschijnt 2x per jaar met ond jaarprogramma en wetenswaardigheden over onze afdeling. Het blad heeft een prachtige kleurenomslag. De Nieuwsbrief is ook te downloaden onder de knop <DIVERSEN>. Via Nieuwsflitsen per email wordt u geïnformeers over actuele zaken en herinnert aan een komende activiteit.

Opgeven voor een activiteit gaat via aanmeldformulieren die in de linker kolom vermeld staan.
.