Aanmeldformulier cursus Moestuinieren 2024

Het maximum aantal deelnemers is bereikt, opgeven is niet meer mogelijk.

Dit formulier s.v.p. gebruiken om u voor 10 maart op te geven voor de Cursus Moestuinieren. Met dit aanmeldformulier is het zowel voor de Moestuinierencommissie als de penningmeester duidelijk wie zich opgegeven heeft. De cursus kost voor leden € 60,- en voor niet-leden € 70,-.
Uw aanmelding is pas definitief wanneer de betaling door ons is ontvangen. Rekening NL69 RABO 0360 7075 72 t.n.v. K.M.P.T. Stadskanaal e.o.

Afmeldingen kunnen tot 10 maart ook via dit aanmeldingsformulier. Uw afmelding kunt u dan bij ‘Vraag of opmerking’ vermelden. Uw betaling wordt dan teruggestort op uw rekening. Bij afmeldingen na 10 maart wordt uw geld teruggestort minus de al door ons gemaakte kosten.

Leden van Groei & Bloei Stadskanaal en van Amateur Tuinders Vereniging Het Page-Dal hebben voorrang bij de aanmelding.
De aanmeldingen gaan naar volgorde van binnenkomst (wie het eerst komt, die het eerst maalt). Als er te veel inschrijvingen zijn, hanteren we een wachtlijst. Als de wachtlijst van toepassing is, wordt de deelnemersbijdrage teruggestort.