Workshop: Glasfusion

Van 09.30 - 17.00 uur
Onder leiding van: Gerard Weisbeek
Maximum aantal deelnemers: 5
Deze workshop is alleen voor leden.

Deze workshop is al jaren een succes! Ondanks dat Gerard Weisbeek een heel eind verderop is gaan wonen. Meestal zijn er twee of drie groepen vanuit Stadskanaal die allemaal leuke en aparte werkstukken maken om in hun tuin te kunnen plaatsen. Dit jaar is het ook weer in het programma opgenomen. We zijn weer van harte welkom bij Tony en Gerard om 9.30. De koffie staat klaar. De workshop duurt een hele dag. Naar planning zijn we om vijf uur klaar met het werkstuk. We kunnen weer iets uitzoeken wat we zelf leuk vinden en dit bij Gerard doorgeven. Hij kijkt dan of het niet te moeilijk is om te maken in een dag.
Het aantal deelnemers per groepje is 5. Gerard woont op de Zuideropgaande 115 in Hollandsche Veld. De kosten bedragen voor de hele dag € 60,00. De workshop is op 9 november. De aanmeldingen gaan zoals altijd via de website.