Workshop: Keramische bloemen op steel (2 delen)

Afdeling:

Datum:

08-10-2024

Kosten:

€ Alleen leden

Kosten lid:

Locatie:

Anodis
Zaalstede 1
Gieten

Route

Onder leiding van: Sidona Blaakmeer
Deel 1 van deze workshop is op dinsdag 8 oktober en deel 2 op dinsdag 29 oktober 2024
Aanvang: 13.30 uur
Aantal deelnemers; 6 - 8
Deze workshop is alleen voor leden

Het is zover! Sidona Blaakmeer geeft na zo’n 15 weer een workshop bloemen op steel voor Groei & Bloei. We gaan dit in twee keer verwezenlijken. De eerste keer om de bloemen te kleien, dit is op 8 oktober 13:30 uur. De tweede keer gaan we de bloemen beschilderen, op 29 oktober 13:30 uur. In de tussentijd worden de werken gedroogd en in de oven gebakken. Haar adres is Zaalstede1 in Gieten. Het aantal deelnemers is 6-8 en de kosten zijn € 40,00.
Wist je dat: je in het vroege voorjaar een heel klein beetje suikerwater in deze bloemen kunt gieten, zodat onze vroege lentevriendjes ervan kunnen drinken, omdat er nog weinig nectar te vinden is?