Workshop: Wilgentenen vlechten (vogel)

Afdeling:

Datum:

17-05-2024

Kosten:

€ alleen leden

Kosten lid:

Locatie:

Eerste Exloërmond 12
Eerste Exloërmond

Onder leiding van: Geert Klooster
Aanvang: 19.00 uur
Aantal deelnemers: maximaal 6
Deze workshop is alleen voor leden

We hebben Geert Klooster weer bereid gevonden om een cursus wilgentenen vlechten te geven voor Groei & Bloei. Hij is al vele jaren een bekend gezicht binnen Groei & Bloei. Samen met zijn vrouw runt hij de Hondsrugtuin, die vaak open is voor publiek en de moeite waard is om eens te bekijken. Daarnaast geeft hij zo nu en dan vlechten met wilgentenen. Hier zijn in de loop van de jaren velen mooie dingen gemaakt, en dit keer staat een vogel op het programma. Deze wordt gemaakt op vrijdagavond op 17 mei om 19:00 uur. Het adres is Eerste Exloërmond 12. De kosten voor deze avond zijn € 15,00. Er kunnen maximaal zes personen aan meedoen. Als er teveel aanmeldingen zijn dan wordt er nog een andere datum geprikt met Geert.