Bloemschikdemonstratie 31 oktober 2024

Bloemschikdemonstratie Groei en Bloei Stadskanaal op donderdag 31 oktober

Van bloemen naar bloemstuk

Ben je op zoek naar inspiratie voor het maken van een mooi bloemstuk? Kom dan op donderdagavond 31 oktober naar de demonstratie Bloemsierkunst die Groei en Bloei, Stadskanaal organiseert. Drie ervaren docenten, Lineke Hummel, Tinie Kruise en Marjan Kamer, verzorgen deze avond waarin zij stap voor stap laten zien hoe je een mooi bloemstuk maakt. Zij gaan in op materiaalgebruik, werkwijze, ondergronden en diverse kneepjes van het vak, want plantaardige materialen moet je op zo’n manier verwerken dat deze optimaal houdbaar zijn en alles moet stevig in elkaar zitten. De docenten maken met passie en enthousiasme in totaal 9 bloemstukken met ieder een eigen inbreng.

Aan het eind van de avond verloten we de gemaakte bloemstukken en er is gelegenheid om met de docenten in gesprek te gaan om je vragen beantwoord te krijgen.
Het belooft dan ook een avond met een heel gevarieerd programma te worden.

Datum:           donderdag 31 oktober
Tijd:                19.30 tot 22.00 uur (de zaal is om 19.00 uur open)
Plaats:             De Eendracht, Poststraat 30 te Stadskanaal
Kosten:           € 7,00 voor leden Groei en Bloei en voor niet-leden € 9,00.