Aanmeldformulier Tuinreis 2024

Dit formulier s.v.p. gebruiken om u voor 12 juli op te geven voor de Tuinreis op 20 juli 2024. Met dit aanmeldformulier is het zowel voor de Tuinreiscommissie als de penningmeester duidelijk wie zich opgegeven heeft.

De kosten voor de tuinreis bedragen € 40,00 voor leden en voor niet-leden € 50,00. Dit is inclusief vervoer, entrees, koffie, thee en lunch.
Uw aanmelding is pas definitief wanneer de betaling uiterlijk 1 juli ontvangen is.
Rekening NL69 RABO 0360 7075 72  t.n.v. K.M.P.T. Stadskanaal e.o.

Afmeldingen kunnen tot 12 juli ook via dit aanmeldingsformulier en uw afmelding kunt u dan bij "Vraag of opmerking" vermelden. Uw betaling wordt dan teruggestort op uw rekening.
Bij afmeldingen na 12 juli wordt uw geld teruggestort minus de al door ons gemaakte kosten.

N.B. Als leden worden aangemerkt degenen die lid zijn van Groei & Bloei, hun partner en inwonende kinderen.