Rabo ClubSupport 204

Breng jouw stem uit en steun onze afdeling!
Rabobank Groninger-Land draagt het verenigingsleven een warm hart toe. Daarom organiseert zij de Rabo Clubsupport actie speciaal voor verenigingen en stichtingen. Rabobank stelt € 1.000.000,- beschikbaar voor de 2240 deelnemende verenigingen en stichtingen! Ook Groei en Bloei afd. Stadskanaal doet mee aan de Rabobank Clubsupport actie!

Stemmen
Tussen 2 en 24 september mogen leden van Rabobank drie stemmen uitbrengen op drie van hun favoriete clubs. Elke stem is geld waard! De waarde van een stem wordt bepaald door het door de Rabobank beschikbare bedrag te delen door het aantal uitgebrachte stemmen. Wij, Groei en Bloei afd. Stadskanaal, ontvangen het aantal op ons uitgebrachte stemmen maal het bedrag dat een stem waard is.

Doel
Bloemschikken is landelijk een belangrijke activiteit van Groei & Bloei, waar bij andere verenigingen veel leden aan deelnemen. In Stadskanaal zijn er niet veel bloemschikactiviteiten. Wij willen het bloemschikken een extra impuls geven door een nieuwe opzet van de bloemschikdemonstratie en naast de twee al bestaande cursussen ook een of meer speciale workshops te organiseren. Op deze manier hopen we meer mensen voor bloemschikken te interesseren en zo een extra cursus te kunnen organiseren.
Om dit te kunnen realiseren doen we een beroep op de leden van de Rabobank om op ons te stemmen.

Oproep aan alle leden van Rabobank
Het is voor Groei en Bloei afd. Stadskanaal belangrijk om deze actie onder de aandacht te brengen om zoveel mogelijk stemmen te werven. Wij kunnen deze bijdrage goed gebruiken om het bloemschikken te kunnen gaan promoten. Het zou fantastisch zijn als jij, jouw familie en vrienden stemmen geven aan ons tijdens de Rabo Clubsupport actie.

Je vindt ons in de categorie Natuur & Maatschappij in de stad Stadskanaal onder de naam "Groei en Bloei KMPT afd. Stadskanaal".
Kijk voor meer informatie over de Rabo Clubsupport actie en te kunnen stemmen
op www.rabo-clubsupport.nl/.
Bedankt voor jouw steun!